Wednesday, July 2, 2008

pendatang baru!

Dalam ngah hepi2 brangan nak dapat 'junior' ni ramai gak yang mengeluh. banyak persaingan!haha.ye r..skarang ni pun nak naek bas pagi2 tu da kene bratur punye la panjang, ngan kafe yang seketul dalam intec selalu kehabisan makanan, ditambah lak ngan surau yang sangat2 terhad n kecik. ni nak disumbat ngan budak2 baru yang jumlah dekat seribu orang tu.huhuhuhuhu..ni la antara kelemahan2 intec yang makin kronik hari demi hari. hm..ntah macamane laa nak teruskan hidup kat sini. tapi bak kata sorang budak bernama roneza, 'nasib baek tinggal 2bulan je lagi'.haha.semua tak sabo2 dah nak GRADUATE bulan depan nih..hehe.pastu dapat cuti sebulan sebelum fly..insyaAllah..

um..papepun..welcome to intec kawan2!! sama2 la kite 'memeriahkan' lagi intec ni..

0 comments: