Thursday, August 28, 2008

Alhamdulillah =)

alhamdulillah yang amat sangat..

aku lepas untuk syarat2 pergi russia.

dan yang paling best yang amat sangat, aku dapat tempat yang aku idam-idamkan, nizhny novgorod.walaupun bukan "stolitsa" macam moscow, atau pedalaman macam volgograd, nizhny tetap paling besh sebab kt tengah2 antara 2-2 tu.kira nizhny bukan metrojaya dan bukan kampung yang terletak di hulu.hehehe.boleh dikatakan nizhny tempat paling selamat laa

hm...tarikh berangkat meninggalkan malaysia pun dah dipercepatkan, 20 september nih. tp masa dekat2 tengah malam..

um..kalau tak ada halangan2 lain, insyaAllah aku bakal belajar perubatan kat sana untuk 6 tahun. tapi apa pun yang bakal terjadi, semua ada hikmah,kn kn?

Allah maha adil,kn?bnda ni semua rezeki masing2.bagi aku semua onak dan duri sebelum ni cuma sebagai ujian untuk menguatkan lagi semangat aku =)

0 comments: