Saturday, August 23, 2008

midvalley!

hm..cte sal ari ni lak..

aku ngan sorang kawan aku nih g menjejakkan kaki ke midvalley nta utk kali ke bape..pnuh ngn mnusia..sesak!lagi2 time nk shopping..srabut tol.ssh tol nk plih..bese r pompuan kn..bab2 pilih barang nih ktorg mmg amt berhati-hati.kang tsalah bli nyesal lak..

soo time ngah pilih2 tu..alkisah tbe2 ade orang bkejar-kejaran sblh aku.mnakutkn tol..rupe2 nye pencuri yg kne keja ngn sekuriti..pas da dpt tu dorg men pukul2 lak..seram gle..ksian gle pncuri tu..agak x wajar dorang wat cm tu skali.kn ade undang2, x perlu r gune keganasan cm tu.meremang aku..kekejaman berlaku di depan mate!huhuhu.mnakutkn gle3!smpai skng duk tbayang2 ag..

pas da reda..aku pn jd cm da xde mood..rase nk blah cepat2 je.akhirnye aku pn balik ngan sehelai jeans je..huhu.ok r tu dari balik ngan tangan kosong,kn?

tu je laa yg mnarik berlaku dalam idup aku ari ni..bg aku mnarik r gak..n antra bnda yang aku xkn lupe.hehe

2 comments:

Syazwan Harun said...

pmpn amek mase mmilih - very true dan juga membuang mase yg banyak utk memlih.

eleh kejam knon.ko ag kjam.haha

MOHAMMAD AZFAR said...

ahaha...adekku..
dah ade blog sendiri ye. x bgtau pon.