Monday, July 27, 2009

jalan-jalan yang menggembirakan 2

baru balik kL lagi =)
hoih~
macam2 jadi
sangat2 macam2
dan sangat2 menyerabutkan

tapi akhirnya
rancangan ditukar semula saat2 akhir
alhamdulillah =)

lompat2 dengan bahagia
pertama kali kaki dijejakkan ke one utama
terasa diri tidak lain dan tidak bukan
hanyalah penyibuk semata2 antara mereka berdua
"takpa..kalau hg takda, mana tau benda tak elok jadi"
apa2 pun..maaf ye kamu2!!

esoknya
ingat nak balik batu pahat dah
tapi pada saat2 akhir
tiba2 datang penyelamat
dan
lompat2 diteruskan
ke midvalley

lompat-lompat
makan sushi
lompat-lompat
main bowling
sangat2 teruk main..
sampai ada pakcik yang baik hati datang ajar
rupa2 cara pegang bola bowling pun salah -.-
*sangat2 tidak ku suka mem-bowling-kan diri*
malu!!
lompat-lompat diteruskan
baju sama dibeli lagi antara kami =)
lompat-lompat
makan burger king
dan akhirnya
solat sebelum balik

sangat2 ku harap
itu bukan kali terakhir
semoga kita dapat jumpa lagi
dan semoga kamu terbang ke UK ^_^

amat2 kesal
tak dapat jumpa ieda
tak ada jodoh kali ini mungkin -.-

6 comments:

Syazwan Harun said...

golek2 la!

amyrah said...

eh...aah!
golek2 guling2..
lupe.. :p

are-ku~ said...

weyh
golekgolek gulingguling tu
trademark aku la

amyrah said...

ow..
ye eh..
nak curi trademark
leh x?
:p

aRa_HaNi said...

bergolek dan berguling bersama2 x leh ka???hehe~nyibuk~

amyrah said...

kak farah!!!
hehe excited lak..
akak usrah ni..bhaya2 :p

boleh2
jom kte wat usrah guling2 nnt :D