Wednesday, March 18, 2009

ice skating ag!

last ice skating untuk tahun nih kot..huhuhuhu!
suhu dah mula naik..ais dah mula cair..
selamat tinggal winterku sayang!tahun depan kita jumpa lagi ye..

hari tuh kami 2orang perempuan di-bodyguard oleh 6 lelaki.hoho~


dah yang lain tak nak ikot..puas dah ajak..
kata2 sahabat2 yang enggan ber-ice skate
"setiap kali melangkah kompem jatuh..mandul la aku!!"
"kalau aku join korang lagi..ntah2 balik nanti x bernyawa dah aku nih"

dengan sekali jatuh..
1kali malu
1kali sakit yang amat
1kali susah nak bangun balik
1kali terhentak segala2nya
tu baru dengan sekali jatuh..kalau setiap langkah jatuh??
xnak aku bertanggungjawab~

ape boleh buat..so perempuan, macam biase, aku ngan liyana..teman skate paling setia..
oh ye..besh la kawan ngan liyana nih..suka bagi kata2 semangat siap besertakan hadis n ayat quran lagi..so memang sangat2 besh meluahkan prasaan kat die..1-1nye orang yang menjadi targetku untuk lepas masalah!haha~duk sebelah pun dah tenang..dapat tempias iman die kot..(^_^)

sambung balik cerita skate..
kali dah xda russian guy tegur..hehe

tapi yang besh mase tuh x ramai orang..n padang ais tu sangat2 licin sebab hari sebelumnya tuh suhu naik..ais cair n jadi berair~
tapi aku skate tanpa jatuh~~~~~~!!!!!

oh ye..
ade sorang budak russian..dalam 2 tahun kot..ngah blaja skate.mula2 tuh mak die pegang..tapi lama2 leh skate sendiri..terkedek2 jalan atas ais tuh..comel yang amat!!


4 comments:

are-ku~ said...

waaa..aku bru igt nk join ampa skte...
ya..betul2..yana besh....
dah ah suka wat aku gelak
and nad jugak..haha
syang ampa suma..muah3!
^_^

myra said...

huhu nex year r kte g..
xpun g skate kt mega..nak?
haha malu r ngn russian2 itu..

Syazwan Harun said...

busuk nangka jatuh

myra said...

aku xjatuh r~~~
wek! =p